Perfil profesional

  • Opiniones de pacientes verificados

    • 02/01/2019
      Opinión de
      Mario CG
      Clinica dental con un servicio y atención al paciente excelente y profesional. El trato tanto de la Dra. Eva como de la Dra. Gemma es inmejorable, con muy buena comunicación y cuidado/delicadeza en la aplicación de los tratamientos odontológicos que realizan. Muy recomendable.
      12/06/2018
      Opinión de
      Danielle Pacheco
      Tratamiento muy amable y muy bien de precio
      14/09/2017
      Opinión de
      María Herráez Tondo
      Muy amables y cariñosas, atención personalizada, PROFESIONALES 100%. Llevé ortodoncia durante dos años y valió muchisimo la pena, ahora tengo los dientes PERFECTOS. Además sé que van a residencias de ancianos a ayudar, son muy buenas personas y excelentes dentistas.
      07/07/2016
      Opinión de
      Albert Conella
      Estem realment molt decepcionats, la qualitat del servei ha baixat en picat. Els braquets que van fer portar a la meva filla (a la qual la portem a un altre dentista un cop li van treure la ortodoncia) ens han dit que no li han servit de res i que li hauran de tornar a posar, i aquest cop seriosament, no quatre filferros per sortir del pas. La meva conclusió és que són milers d'euros perduts i dos anys de patiment i dolor de la meva filla per no arribar enlloc.
      31/05/2016
      Opinión de
      Cristina Alvarez
      Genial! un equip molt professional, sempre compten amb la mateixa plantilla, no van canviant de treballadors, que per cert son amables i sempre resolen qualsevol inconvenient. Una clínica amb molts anys d'experiència a la que val la pena visitar al dentista! No podria recomenar un lloc millor, les auxiliars són molt atentes i amables, el tracte amb el pacient es immillorable! Gracies noies pel tracte rebut!
  • Tu opinión cuenta

    Valora esta clínica/dentista*

    Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

    *

    1 2 3 4 5

    Imagen de CLINICA DENTAL DRAS TONDO
    CLINICA DENTAL DRAS TONDO